poniedziałek, 22 lutego 2016

Lusterko prawdę Ci powie...


Za pewne boisz się zapytać co słychać?
Mimo, że widzimy się codziennie patrzymy na siebie a  przechodząc obok milczymy tylko rzucasz uśmiech w moim kierunku. Czemu tak jest? Nie wiem! Może to jest moja pewność siebie i twoja nie śmiałość? Albo na odwrót? Nie mam pojęcia. Cieszę się że dziś, kiedy patrzyłam w twoje oczy widziałam szczęście. Wiem wiem... Już dawno nie czułaś się tak jak w ten weekend. Wiem czujesz się tam jak ryba w wodzie. Wreszcie znalazłaś to czego szukałaś latami. Ale jak będzie dalej?
Czyżbym pytała za wcześnie?  Nie boisz się potknięcia? Oczywiście głupie pytanie?! Przepraszam.
Mam nadzieję, że w tygodniu nie będziesz wyrywać sobie włosów z głowy. Kto będzie wycierać ze mnie kurz... Tak wiem obiecujesz, że będziesz mnie zabierać ze sobą, ale czy nie będziesz chciała innych?
Wiem, jeszcze za wcześnie mówić o zdradzie ale widziałam jak wczoraj oglądałaś kolejny model...




P.S Kocham Cię Twoja Maszyna