czwartek, 21 kwietnia 2016

9.05.2016 rzucam się na głęboką wodę z Chodakowską


Dziś był bardzo miły leniwy dzień :)
Wstałam skoro świt aby wyszykować moją królewnę do szkoły i rozpoczęłam wyznaczone czynności przez moją małą gospodynię.
Dodatkowo zrobiłam gofry dla niej i jej paczki szalonych przyjaciółek :P
Zrealizowałam je wszystkie póki co nie dostałam jeszcze pochwały na którą oczywiście szalenie czekam :)

Po pewnym usłyszanym zdaniu wzięło mnie na wspomnienia.
Postanowiłam, że wezmę się za siebie. Faktycznie nie wiadomo co jeszcze przede mną. Plany, planami ale nie wiadomo co komu pisane i gdzie znajdę się za 10 - 15 lat. Dodatkowym motywatorem jest fakt, że 9.05 rozpoczynam nowy lecz kolejny etap w swojej ulubionej firmie - jakim jest zmiana stanowiska. W dniu 9.05 rzucam się na głęboką wodę, stawiam wszystko na jedną kartę. Więc zaczynam bez ściemniania i wiecznego odkładania :P
Moje postanowienia które ruszają 9.05 są następujące
Rzucić łamanie zasad
Dieta radykalnie wprowadzona do mojej kuchni
3x w tygodniu siłownia lub basen
Dodatkowo 100 dni z Chodakowską - trening skalpel :)


Fot. z internetu